PDA

View Full Version : Dumma datorer =P



Stitz
10-01-2001, 02:08 PM
Jahapp så sluta icq o funka.. eller det funkar, men jag kan inte komma in på min användare (måste omregistrera mig varje gång, cp NT) jag ser ikonen poppa upp nere i högra hörnet, o jag ser att jag fått medddelanden :) men sen tar det stopp o jag timmas ut =P
jajja o ingen lägenhet e på g heller =P men.. jag ser att du fått nya brallor Aedail :) jahopp, vi hörs.
Lepra blitt orakel ännu btw? =)

Och en sista grejj... jag fyllde 20 igår (30/9) woot! Hej systembolaget =P

This is Swedish btw in case u wanna know =P

Arci Magi
10-01-2001, 03:43 PM
Why so Swedish leezard? Check email sometime, lazy foo :p

Amberel
10-01-2001, 05:31 PM
@*#$&@#$^!@#*

WTF Stitz?! Why no message for me?!

Stitz
10-02-2001, 06:36 AM
Hehe Arc I got so many strange mails on my hotmail (like 20 new each day, even though I never visited any .. of those sites..*cough*) so Im just using my .. university mail now :) sorry if I havnt responded hehe, mail to gusjo950@student.liu.se instead :)

Hi Amb and everyone else lurking this board :) Im trying to get an apartment(sp?) with internet conneection, so I can play again :( stupid computers here at school just got win NT :)

Grats on Vyemm btw...

PS. Max owns McDonalds and Burger King fyi...

aed
10-02-2001, 08:23 AM
men blah, dumpa NT, installera 98an igen eller nått :P

oh, o grattis till 20år =) pimpla inte för mkt nu..

hehe, vyemm va rätt kul, han blev rätt ägd.. efter vårat första pull mest för att testa o se vilken path han tog så trodde jag vi skulle få spank bigtime av han.. sen de första riktiga försöket fick jag sepe meddelande, eqgame.exe har utfört en förbjuden åtgärd, första gången jag ens ser de i EQ.. bra timat verant.. drakky dog iaf med en gång, fick han till 70 ändå, kan inte säga så mkt om själva killet för jag pullade han typ, han käkade upp mig rätt fort efter WS fadade =). Känns rätt fint iaf, 42 pers och på andra försöket, med tanke på va folk har sagt om han så säger de att de brukar döda han med 45, och att han e sepe svår :P.

aja, du får väl fan styra upp blajjet o fixa en lägenhet nu för fan :P

/Aedail