PDA

View Full Version : Stitz



Lepra
11-08-2001, 03:19 PM
Sorry for this being in schwedenite but it's easier so ^_^

Erm, jo, vi flyttade dig/oss till AB servern om vi glömde nämna att det vart så. =)
Iaf, gilles situationen verkar inte bli den bästa på AB.
Det verkar komma och bli typ 5 NToV kapabla gillen om någon månad av antalet 60's att döma. Och FCFS politik lär inte förbättra stämningen där, som Aedail målade upp det: 1 gille på Jorl/Lady N/Kreiz, 1 gille på Cek/Zlex/Sev, 1 på Aary/Dagarn/Feshlak, 1 på Vyemm/Lady M/Koi etc etc osså rushkrig mot Vulak :/
Större delen av befolkningen på AB är 60 och en minoritet av alla är guildade än, redan har dom börjat rensa mobs. Du kan ju tänka dig hur det *kan* bli sen.

Sen den andra delen, jag är mkt tveksam att nått gille på AB kan jämföras med Hoss, det är väl största anledningen eg. för att vi funderar på att flytta tbax....

VI har ju gett kunderna en andra chans att flytta till/från AB fram till 18 nov.. så jag å Aed har snackat om att flytta tbax, situationen på Druz är inte bra, men vi tror det kommer bli värre på AB.

Vi vill gärna ha din å kamels uppfattning på detta innan vi gör något förhastat dock. Nåväl, säg vad du tycker..

PS. Lämna email så vi slipper bomba hoss med schwedenitiska :D

PPS. Om jag glömt något, så adda det Aed. :)

Stitz
11-12-2001, 03:51 AM
gusjo950@student.liu.se
tfn e 070-3707537
jag litar helt o fullt på ert omdömme :)
lite trist o spela USA tid bara, men det ska ju va bra stämmning, o kul o spela o bra kompisar o så, troligen bättre förutsättningar för d på Dro... gör som ni vill :)

Lepra
11-14-2001, 08:35 AM
Check yer mail if you haven't..

Stitz
11-16-2001, 05:42 AM
Fixat